לכל מטרה אנחנו כאן לסייע לך

השאירו פרטים ונחזור אליכם:




    התקשרו: 053-5303800

    התקנת מצלמה נסתרת

    לאחר אינספור ראיונות עבודה, מצאתם מטפלת חייכנית ומקסימה בעלת ניסיון רב בטיפול בילדים. במהלך הימים הראשונים החלטתם להישאר עימה במשך היום כדי שהילד יתרגל אליה, וירגיש ביטחון כשהוא נשאר איתה בבית לבד. החיבור ביניהם היה מידי ולכן הרגשתם שהוא בידיים טובות, אך לאחר כמה חודשים הנכם מגלים סימנים חשודים על גופו של הילד – דבר שמעלה אצלכם את החשד. במקרים כאלו חשוב לא להתמהמה ולפנות בהקדם לייעוץ מול המשרד עורב חקירות, כדי שיוכלו לחקור בצורה חשאית את הנושא בעזרת התקנת מצלמה נסתרת, וכך לגלות האם לחשד שלכם קיימות ראיות ממשיות.

    מהם היתרונות של התקנת מצלמה נסתרת?

    כל אחד רוצה להרגיש בטוח, במיוחד אם מדובר על הרגשת ביטחון כאשר הוא נמצא בין ארבעת קירות ביתו. הבית הוא כמו מבצר עבור האדם, כך שזהו המקום היחידי בו הוא יכול מה שהוא רוצה, להיות עצמו ללא דין וחשבון לאף אחד. זוהי הסיבה מדוע החלטתם כהורים צעירים לשכור מטפלת פרטית לילדכם שתשהה בביתכם, כך שהילד ירגיש בטוח בביתו עם השגחה צמודה של מטפלת מקצועית.

    במקביל, חשוב לא פחות להיות עם היד על הדופק – ולוודא כי מטפלת זו הנה מקצועית. במצבים אלו, מומלץ להתקין מצלמה נסתרת. מהם יתרונותיה של מצלמה זו? נסקור אל חלקם כעת:

    • בעזרת התקנת מצלמה נסתרת, ניתן לגלות דברים ומעשים שכלל לא חשבתם עליהם. מכיוון שהמצלמה מותקנת בביתכם הפרטי, אתם רשאים על פי חוק לצפות בצילומים, וגם אותם ראיות שיימצאו יהיו קבילות בבית המשפט במקרה הצורך.
    • המצלמה הנסתרת מאפשרת להגיע לאמת באופן דיסקרטי וחשאי לחלוטין. ניתן למצוא מגוון מצלמות נסתרות שאינן נראות כלל כמצלמות, כך שהאדם המצולם לא יחשוד שמצלמים אותו ויתנהג באופן טבעי.
    • הודות לטכנולוגיה מתקדמת, ניתן לשמור את ההקלטות המתבצעות על גבי המצלמה ולהציג אותן כלפי האדם החשוד וכך להתעמת אתו כשיש בידכם ראיות מוצקות הכוללות גם תיעוד המקרה עם תאריך ושעה המופיעים בצילומים.

    המצלמה הנסתרת לא עוזרת? פנו אל חוקר פרטי

    במידה והחלטתם לרכוש מצלמה נסתרת באופן עצמי ולתעד את המקרים שנראים לכם חשודים, אך ללא הצלחה לקבל תמונה ברורה ומוחשית למצב – מומלץ לפנות אל חוקר פרטי מקצועי ומנוסה שיוכל לבצע חקירה מקיפה, תוך שמירה על חשאיות מוחלטת.

    בכל מקרה של חשד וצורך בחקירת האמת בנושאים אישיים ומשפחתיים, מומלץ לפנות אל המשרד עורב חקירות העוסקים בתחום כבר שני עשורים ומחזיקים רישיון לחקירות פרטיות מטעם משרד המשפטים. צוות החוקרים משתמש בשלל כלים, טכניקות וציוד מתקדם כמו מצלמות סמויות זעירות כדי לחשוף את האמת ולהעניק לכם את כל התשובות שרציתם לדעת.

    היכן ניתן להתקין מצלמות סמויות זעירות?

    אנשים רבים בוחרים לפנות אל חוקרים פרטיים לצרכי חקירה ובילוש שמוכרחים להיעשות באופן חשאי. בגלל עומס החקירות שקיים במשטרה, או בגלל מקרים בהם המשטרה לא יכולה לעסק כמו חשד בגידה של בן זוג, מעקב אחר בן משפחה שקיים חשד כי הוא צורך סמים אסורים או אפילו חקירה כלכלית אישית בנוגע לכספי ירושה במשפחה – כל אלו אינם ענייניהם של החוקרים במשטרה, אלא עניינים פרטיים של אדם עם אדם אחר (לרוב מישהו קרוב בעל היכרות אישית) ולכן אלו מקרים שחוקר פרטי יכול לסייע בהם.

    חלק בלתי נפרד מתהליך החקירה כולל שימוש במצלמות סמויות זעירות. באילו מקרים ניתן להשתמש בציוד זה?

    • על הלקוח – במקרים בהם הלקוח חושד שאחד מבני משפחתו או אחד מהקרובים אליו עושה מעשה אסור או דבר שגורם לו פגיעה ונזק, החוקרים הפרטיים יתקינו עליו מצלמות סמויות זעירות שאינן נראות לעין כך שהוא יוכל להתעמת עם האדם האחר ולצאת עם הקלטות וראיות מוצקות.
    • על החוקר הפרטי – החוקר הפרטי יתקין על בגדיו או בין חפציו מצלמות סמויות זעירות כדי לחקור ולעקוב אחר המקרה או האדם הנדרש, וכך להביא אל הלקוח הקלטות מוחשיות של המעקב לצורך שיתוף וייעוץ בנוגע להליכי החקירה וכך הם יגיעו להחלטה מתאימה בנוגע להמשך החקירה.
    • במקומות ייעודיים – אם מדובר על מקום שדורש מעקב שוטף, כמו חנות של בעל עסק שחושד שהעובדים גונבים ממנו, בעזרת התקנה של מצלמות נסתרות ניתן לחשוף את האמת שמתרחשת במקום באופן ברור ואמיתי.

    הוכחות מוחשיות לכל חשד

    התקנת מצלמות סמויות יכולה להיות בעלת ערך רב עבור החוקר והן עבור הלקוח. זוהי הדרך האיכותית והטובה ביותר להגיע אל חקר האמת כמה שיותר מהר, ובאופן מדויק ואמין לצורך אישוש החשדות.

    28

    תזכרו כל דקה חשובה

    אל תחכו השאירו עכשיו פרטים





      עוד שיכול לעניין אותך

      קידום אתרים
      0535303800